Η Google αναζητεί ταλέντα που θα τη βοηθήσουν να εισέλθει στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης, ενώ προσβλέπει σε συνεργασίες με εταιρείες online παιχνιδιών, πρόθυμες να εκμεταλλευθούν τη σημαντική παρουσία της Google στο Διαδίκτυο και να ενισχύσουν την παρουσία τους στον τομέα του social gaming, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς.
Παρόλο που το Facebook κυριαρχεί στην κοινωνική δικτύωση, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η Google έχει τη δυνατότητα να διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών, προσφέροντας εναλλακτικές.Η στροφή του ενδιαφέροντος προς τα παιχνίδια φαίνεται πως αποτελεί το «εισιτήριο» της Google για να εισέλθει στον τομέα της online κοινωνικής δικτύωσης, καθώς ο «κολοσσός» υπηρεσιών αναζήτησης μέσω Διαδικτύου προσπαθεί να προσπεράσει μια σειρά από ανεπιτυχείς πρωτοβουλίες, που τον άφησαν στο περιθώριο της συγκεκριμένης αγοράς.
Παρόλο που το Facebook κυριαρχεί στην κοινωνική δικτύωση, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η Google έχει τη δυνατότητα να διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον εταιρειών ανάπτυξης παιχνιδιών, προσφέροντας εναλλακτικές.Η στροφή του ενδιαφέροντος προς τα παιχνίδια φαίνεται πως αποτελεί το «εισιτήριο» της Google για να εισέλθει στον τομέα της online κοινωνικής δικτύωσης, καθώς ο «κολοσσός» υπηρεσιών αναζήτησης μέσω Διαδικτύου προσπαθεί να προσπεράσει μια σειρά από ανεπιτυχείς πρωτοβουλίες, που τον άφησαν στο περιθώριο της συγκεκριμένης αγοράς.
Η Google αναζητεί ταλέντα που θα τη βοηθήσουν να εισέλθει στον τομέα της κοινωνικής δικτύωσης, ενώ προσβλέπει σε συνεργασίες με εταιρείες online παιχνιδιών, πρόθυμες να εκμεταλλευθούν τη σημαντική παρουσία της Google στο Διαδίκτυο και να ενισχύσουν την παρουσία τους στον τομέα του social gaming, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς.Electronic Arts και Walt Disney έχουν καταβάλει εκατοντάδες εκατομμυρίων δολαρίων για «εισβολή» τους στη συγκεκριμένη αγορά, ενώ ενδιαφέρον έχει εκδηλώσει πλήθος άλλων εταιρειών.
«Είναι ξεκάθαρο ότι πολλές εταιρείες social gaming θα ήθελαν να έχουν κάτι περισσότερο από το Facebook», επισημαίνει ο Τίμοθι Τσαγκ, επενδυτής στην Playdom, μια εταιρεία παιχνιδιών κοινωνικής δικτύωσης (social games). Τα δωρεάν social games αποτελούν μια από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες στο Facebook.
Παιχνίδια όπως το FarmVille της Zynga προσκαλούν τους χρήστες να επικοινωνήσουν μεταξύ τους αγοράζοντας φανταστική γη, καλλιεργώντας σοδειές και επεκτείνοντας τις φάρμες τους. Τα παιχνίδια αποφέρουν έσοδα μέσω της πώλησης εικονικών αγαθών ή υπηρεσιών.
Στον απόηχο των πρόσφατων αλλαγών της Facebook, που καθιστούν πιο δύσκολο για τις εταιρείες παιχνιδιών να εκμεταλλευθούν το κοινωνικό δίκτυο 500 εκατ. ατόμων της Facebook, ο κ. Τσαγκ και άλλοι επενδυτές ενδιαφέρονται για πρωτοβουλίες όπως αυτή της Google, που ήδη έχει ενισχύσει την παρουσία της στη βιομηχανία παιχνιδιών κοινωνικής δικτύωσης. Και οι συγκυρίες δεν θα μπορούσαν να είναι ευνοϊκότερες, καθώς έχει ενταθεί το κλίμα έντασης μεταξύ των game developers και της Facebook.
Ορισμένοι αναλυτές τονίζουν ότι το επίπεδο εμπιστοσύνης μεταξύ Facebook και game developers έχει υποχωρήσει, όμως το Facebook παραμένει ο ευκολότερος και φθηνότερος τρόπος για την παρουσίαση ενός παιχνιδιού κοινωνικής δικτύωσης. http://www.naftemporiki.gr/